علی علیزاده

رسانه ها و انتقام سخت از عوامل شهادت سرباز ولایت

حاج قاسم مجذوب امير المومنين علي (ع) و آل علي(ع) و ذوب شده در ولايت بود و همين دو نکته او را از خاکيان جدا کرد و تا عرش اعلي بالا کشيد.
کد خبر : 115
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 21:37

پیام تسلیت در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی ::  Leader.ir

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، آوازه ای به پهنای زمین و محبوبیتی تا دور دست های آسمان دارد و دوست و دشمن لب به تمجید او می گشایند.
اگر بخواهم خلاصه کنم و صرفا کلماتی از سرِ ارادت به مناسبت سالگشت شهادت این عزیز انقلاب بنویسم ، می نویسم که حاج قاسم مجذوب امیر المومنین علی (ع) و آل علی(ع) و ذوب شده در ولایت بود و همین دو نکته او را از خاکیان جدا کرد و تا عرش اعلی بالا کشید.

مجذوب علی (ع) بود که در محراب عبادت و در وقت زیارت به خود می لرزید و اشک می ریخت و در مقابل دشمنان ولایت گاه چون عمار و گاه چون مالک به دفاع بر می خواست و جز خدا نمی دید و جز به رضای خدا نمی اندیشید.
حاج قاسم مرد عمل و مرد میدان های دشوار بود ، در جبهه حق قرار داشت و پیروی و فرمانبری مطلق از ولایت فقیه او را به قهرمانی بزرگ و تاثیرگذار تبدیل کرده بود و او هرگز خود را سردار نمی دانست بلکه سرباز ولایت می خواند و چون مدام در آرزوی شهادت بود ، این شهید همیشه مشتاق را پیروز میدان مبارزه با دشمن می کرد.

شهید سلیمانی در پیروی از ولایت به اتحاد مسلمانان و دفاع از مسلمانان مظلوم اهمیت ویژه ای قائل بود و همت او در این راه مضاعف بود چنانکه یکدلی دو ملت ایران و عراق بعد از سرنگونی صدام حاصل زحمات این شهید بزرگوار است.

شهید سلیمانی در طول سال ها خدمتش پس از پیروزی انقلاب تا لحظه شهادت منشا بسیاری از کارهای بزرگ بود از نابودی داعش بگیر تا پرورش نسل جوان ولایتمدار که مانند خودش ولایت پذیر باشند.
ناگفته نماند که علاوه بر رسیدگی به محرومان و دیدار با بازماندگان عزیز شهدا و مردمی ماندن و مردمی زیستن و سالها مجاهدت در راه خدا ، از آنچه که از دست نوشته های باقی مانده از سردار سلیمانی و خاطرات دوستان و آشنایان این شهید والامقام می شود استخراج کرد؛ اهمیت « نظم و برنامه» در کارها و امور این عزیز انقلاب است که در سخت ترین لحظه ها هم بدان پایبند بوده است و از جمله هزاران نظم و ترتیب در برنامه و زندگی و کارهای روزمره و غیر روزمره آن شهید محبوب «نماز اول وقت» و همچنین «نماز جماعت» و «صلوات بر اهل بیت(ع)» است که او را به رستگاری و الگو شدن رهنمون کردند.
مکتب شهید سلیمانی ، مکتب امامین انقلاب است و آرمان های او آرمان های امامین انقلاب.
شهید سلیمانی با شناخت ولایت و با عشق به ولایت و با ولایت پذیری و حرکت در مسیر امامین انقلاب «سلیمانی» شد و توانست در قلب های میلیون ها انسان عاشق آزادگی و آزادی جا باز کند و از خاک تا افلاک به پرواز درآید.
امروز و در این لحظه بر خودم و دوستان قلم بدستم در عرصه رسانه عرض می کنم که ما هم در عرصه رسانه باید در فکر انتقام بزرگ باشیم و از خود بپرسیم که آیا برای انتقام خون شهید سلیمانی آنهم از نوع انتقام بزرگ آماده هستیم و تا کنون در این مسیر گام برداشته ایم؟.
کوتاه سخن اینکه برای مشارکت در انتقام بزرگ لازم است که رسانه های داخلی باهم متحد و یکدل شده و با تمرین ولایت پذیری و همدلی در راستای حراست از تمامیت انقلاب و تمامیت ارضی و آرمانی ایران اسلامی ، پوزه رسانه های خارجی معاند را بر زمین مالیده و ترفندهای نفاق آمیز و یاس آفرین آن?ها را برملا کرده و با روشنگری در صف یاران شهید سلیمانی قرار بگیریم ، ان شاا…
برای این اتفاق بزرگ از همین امروز می توانیم این اتحاد و یکدلی و امیدآفرینی را از شهر و استان خود آغاز کنیم و امید اینکه با درایت مسئولین فرهنگی این مهم به خود حالت ملی گرفته و با بسیج کردن تمام امکانات و البته حمایت لازم از رسانه نگاران جمع شده در این محفل ، انتقام سختی در عرصه رسانه از استکبار جهانی و صهیونیسم که عاملان اصلی شهادت حاج قاسم هستند ، گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.